Godnatt cutiepies

Har varit med Cornelia och sedan precis kommit hem efter att ha solat en stund. Jag och Cornelia kollade runt på lägenheter, dumt av oss eftersom vi bara längtar ännu mer tills vi kan flytta hemifrån. Vi hittade en skitbillig i Kstad som var så jävla fin, då fick vi lite ångest att vi inte hade valt att gå på gymnasium där istället haha. Sedan ringde Louise mitt i allt också och gav det senaste skvallret som jag ska föra vidare imorgon ;D

Tog nyss en ipren med förhoppningar att mitt ben inte gör lika ont imorgon. Jag kommer inte kunna vara med på idrotten då ju :/ Innan när jag var ute och letade efter en Pepsi så hade jag så ont ett tag att jag hade fullt med tårar i ögonen haha. Jag kan knappt gå ju..

Ska ta skolfoto imorgon, usch :p Får stiga upp i tid så jag hinner fixa håret och skit. Nu blir det sängen, men ni vet att jag finns på mobilen om ni saknar mig, godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0