Godnatt bloggen!

Tänkte att jag skulle vara i säng innan kl 12, jag sov ju trots allt bara 2 timmar inatt och det kan nog vara ganska skönt att vara utvilad till en skoldag imorgon. Imorgon är det ju trots allt en riktig skoldag, nya lektioner och hela kitet. På min linje var 1an liksom som himlen för tonåringar. Bara de lektionerna vi var tvungna att ha som svenska, engelska, matte och idrott. Sedan roliga lektioner som vi gör egna filmer i och filmar i vår studio. Rikitgt jävla bortskämda var vi :P Nu tror jag att jag börjar med både naturkunskap och historia imorgon, + engelska och matte på det. Fyfan, ska jag välja bort matte B eller inte? Jag tror jag ska försöka faktiskt :/

En fredag i 1an när vi var bortskämda bestod av en lektion vi gör vad vi vill på i vår studio ungefär, haha. Så gick vi bara till kl 12, det var underbart.

Fan, jag skulle ju köpt rosa pennor och sånt idag ju :/ Har redan rosa block och en rosa kalender som pappi köpte till mig, happy me ;D Slutade upp med att jag provade kläder inne på gina istället. Självklart åkte en fin kofta med mig hem som jag ska inviga imorgon.

Godnatt var det ja, jag lär komma till skolan med samma smile imorgon också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0