Godnatt!

Fuck, jag som skulle vara duktig och plugga matte idag. Jag går iaf så långt att jag faktiskt tar fram matteboken och allting, men häftet är inte här, så jag vet inte vad det var jag skulle räkna :p Får väll ta igen det imorgon eller nåt. Har tre lektioner imorgon men det är extrema mellanrum mellan lektionerna så jag slutar inte förrän kl 3. Matte, engelska och sen det här IVÄ, som är nått jävla långt namn med journalistik mobilia medier blablabla.

Positivt att jag kan hoppa i säng värsta tidigt nu då, imorgon tänker jag lyxa till det och sova till kl 6, får köra på uppsatt hår imorgon ;D Dags att skaffa dricka till helgen snart med kanske, tror jag vill ha cider den här gången faktiskt. Sist spydde jag ju en del på sprit och vin så är inte riktigt sugen på det nu haha. Plus att då kan jag få en fylla för under 50 kr :P Supa i helgen och däcka i ett tält, tjalala..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0