Fredag

Gud vad trött jag varit idag, ändå var jag så duktig så att jag faktiskt somnade innan 12 igår. Det går rätt bra att somna tidigt nu när man går upp innan kl 6 på morgonen och är skittrött =) Det funkar iaf om man inte har så himla mycket tankar i huvudet. Jag tror det är mitt problem faktiskt, alla tankar. Men igår när jag började på tankarna som alltid kommer upp så bestämde jag mig för "nej, nu ska jag ägna mig åt att inte tänka på någonting och faktiskt somna", och visst funkade det =)

Jag var så jävla trött imorse att jag redan önskade jag kunde stanna hemma. Kunde inte heller hålla ögonen öppna på tåget, varken på vägen dit eller på vägen hem. Skitkul när man kommer till skolan och lektionen är inställd då, så jävla taskigt. Vad är det för hemsk lärare som vi kommer ha i naturvetenskap egentligen? Nästa lektion var inte förrän kl 10 och här hade man stigit upp kl 6 på morgonen..

Har fått se hur Emmy och Moa bor nu med, kommer bli jättefint när det är målat där ju! =) Värsta bra stället att förfesta på också vi tjejer ju kom vi fram till. Ahhh vad kul ifall vi drar till kanarieöarna! Damn. Blir mycket pengar att spara nu, jag och Emmy ska ju till sälen i vinter också ;) Jag kanske borde skaffa ett jobb.

Förutom att det var skitkul att vara med tjejerna idag så har jag inte precis haft världens bästa dag. Jag har haft jätteont i magen, varit trött, mått illa, fått bära på min feta väska som säkert är större än vad jag är och fått ont i ryggen, haft plågsamma skor och nästan trampat på en orm. Just nu vill jag bara gå och lägga mig, ska inte svara i telefon idag och hänga med ut på nått haha. Jag kan knappt komma ihåg när jag åt något onyttigt senast så jag kanske ska ta och testa en ben & jerry's framför en bra film ikväll bara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0