Flight 93

Precis hemkommen efter en kväll med Cornelia. Vi har haft det skittrevligt =) Vi var dock så sugna på cola bägge två att vi drog ner till shell, haha. Aslångt från mig men vad gör man inte för cola-suget och när man inte har körkort ;) På tal om det så körde jag för första gången med mamma idag, det gick .. inte så bra :p Damn vad rädd jag var, jag ville bara testa skitlite så jag kanske ska testa imorgon igen. Inte för att jag vill men jag måste ju bli av med den där jävla rädslan och vänja mig. Aja, nog snackat om det. Jag och Cornelia gick och la oss i nått jävla nät på lekplatsen när vi hade skaffat colan och pratade i evigheter =) Det var mys.

På tisdag ska jag klippa mig, buhu. Och imorgon ska jag se batman på bio, höhö. För övrigt så måste jag skaffa filmen "flight 93" och visa Cornelia och Louise nångång, fyfan, jag typ hatar den filmen, men jag hatar bara den för att den är så jävla hemsk och att jag aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv. Såg den på nån kanal när jag inte var i skolan nångång och var hemma själv, jag är glad att jag var hemma själv, dom andra hade fan trott att jag var psykad annars :p Mitt gråtande hördes i hela huset, jag försker förklara hur mycket jag grät men det går inte, haha.. Kolla på den bara, kolla och ni kommer förstå mig. Jag tyckte den var skitspännande också för jag visste inte om dom skulle klara sig eller inte, så hela tiden satt jag där och bölade och sa "snälla klara er snälla klara er!" Sen fortsatte jag gråta efter att filmen var slut, värsta filmupplevelsen ever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0