Boring

Om det var nått bra på TV ikväll? Det var en film om en kristen tonåring som förlorade oskulden och blev gravid. Den var ungefär lika rolig som det låter som. Sedan var det sex and the city avsnitt jag sett ca 100 ggr. Ja, jag är ganska uttråkad :P Ahapp, om 10 min var det onsdag den 20 augusti då. Dags att kolla ifall 1 och 5 rullar in på kontot och dags att förbereda sig inför skolan. Shit, det här blir fan min sista sovmorgon. Not ready yet. Får börja längta till höstlovet.

Även fast jag borde njuta av min allra sista sovmorgon (för den här sommaren, jag är inte döende eller nått) så ska jag ställa klockan på kl 10 tror jag. Jag kommer inte kunna somna till att stiga upp skittidgt annars :P My god. Jag kan fortfarande inte fatta det, jag början 2an om 2 dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0