Am I a good girl or what?

Så, alla sysslor gjorda. Mitt rum är iordning, hela huset är dammsugat, pepsi har varit på långpromenad och jag har packat min största väska helt proppfull med saker som ska tas med till skolan imorgon. Nu behöver min mamma knappt röra ett finger när hon kommer hem trött från jobbet =) Hittade en gammal mapp med saker från lågstadiet, mellanstadiet och högstadiet. Haha så jävla kul.

Words I know in English:

wan
thu
free
for

Hahaha. Det roligaste var att läsa igenom mina block, sånna saker jag skrivit när jag haft tråkigt som "jag ska aldrig mer bli kär!!!" och "nu ska jag shoppa med nea och lolle!!!" typ :P haha.

HAHAHA kolla den här då. Har ritat gubbar som är glada, arga och ledsna och sen skrivit på engelska vad som får mig till dessa känslorna. Vad har jag skrivit vid den ledsna gubben? "when my sister and brother take the sims from me".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0